Co z zajęciami? Jak są prowadzone, co się na nich robi i jak są zaliczane?
Oprócz przedmiotów ogólnych, obowiązujących na całym Wydziale Zarządzania, KwB oferuje wiele innych zajęć, mających z reguły charakter praktyczny. Należą do nich m. in. Techniki sprzedaży, Marketing bezpośredni oraz Public Relations. Ich "praktyka" polega na tworzeniu np. kampanii reklamowych, odgrywaniu wyznaczonych ról, czy też projektowaniu opakowań. Czasami zapraszane są też osoby mające do czynienia z takimi zadaniami na co dzień – dziennikarze czy marketingowcy.
Generalnie zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń lub wykładów. Jednak wykłady nie sprowadzają się do monologu prowadzącego, często są to dyskusje lub prace w grupach (mowa oczywiście o przedmiotach specjalnościowych).
Zajęcia zaliczane są najczęściej na podstawie wykonanego projektu bądź też egzaminu, raczej pisemnego. Wymagane są podstawy wiedzy teoretycznej, jednak nacisk kładziony jest na praktykę, czyli „jak wiedzę o typach klientów wykorzystasz przy planowaniu kampanii marketingu bezpośredniego”, lub też „jak zaplanujesz budżet na nadchodzące targi w Niemczech”.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz